Kvällsinlägg

Bara för att jag inte bloggat på lääänge slänger jag in en dagens :)

DAGENS VILL HA:
En bra film, godis och wictor !!!
DAGENS KLÄDSEL: Leggings  & Grå tjocktröja.
DAGENS SMINK: Eyeliner & mascara :).
DAGENS FRISYR: Haha ja fyfan inte fin iaf.
DAGENS HÄNDELSE: Jag och becca tänker läskigt lika.
DAGENS LÅT: Wherever you will go - The calling
DAGENS PLANER: Fixa mitt rum lite mer & fota :)
DAGENS SAKNAD: älskliing!
DAGENS DUMMASTE: Jag känner mig sjuk.
DAGENS SJUKA: När pappa hade en "near death experience" han snubblade i trappan :')
DAGENS DROG: Musik
DAGENS KRAM: Från becciboo
DAGENS PUSS: ingen :(
DAGENS KÖP: Saker till min garderob!
DAGENS GODIS: -
DAGENS HUMÖR: Blääääää. Mådde bra imorse men inte nu :(
DAGENS ORD: Kalaha. Hahah ingen fattar förutom dad (hoppas jag iaf, annars är han smått dum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0